close

忙碌的周一
謝謝兩岸小紅人Jack Liu 弟弟回上海前找我陪我吃晚飯(感動)
很抱歉 跟你聊天聊到後來 我知道自己倦態跑出來
還看手錶急者趕去醫院探病
還在路邊打哈欠
在此真的想想 真的很失禮
請原諒我 (彎腰鞠躬)

謝謝你默默的 把Simon Webbe的 No Worries這首歌送到我的FB信箱
我聽了 我知道了 我會努力 我們每個人都要加油
我會一直相信並努力的
有老朋友的陪伴真好
有什麼事我也會陪著你的
但我相信你不會有事的
有兩隻小貓跟一隻大貓陪你
還是很幸福的拉

PS:還有阿~ 為什麼每次都在你離開後我才想到
每次相聚我們都沒拍個照勒
下次記得阿,用你的ONE 來拍拍照

最近我知道很多身邊人都面臨轉折點或是一個選擇點
我們都會徬徨都會沮喪
也難免偶而會失去理智
但請靜心想想 要懷抱希望 要有信仰 要有堅持 要擁抱愛你的人
你會找到屬於你的世界

借花獻佛~
我也把這首歌『NO WORRIES 無憂無慮』做為今晚的心情點播送給大家

 

I just know your life's gonna change
我知道你的人生將要改變
Gonna get a little better
將會變的好一些
Even on the darkest day
即使在最黑暗的日子
I just know your life's gonna change
我知道你的人生將要改變
Gonna get a little further
將會變的更進一步
Right until the feelings change
直到那感覺成長完全


So, this is how it goes?
所以就這樣嗎??
Think you've come this far with nothing to show
想想你已走到這個地步但什麼也沒得到
That ain't so, no
那是不對的,都不對
You don't see where you are
你不知道你在哪
And if you don't look back you know you'll never know
如果你不記起教訓你將永遠無法成長


Cause you think that you've been living, just treading water
你以為你生於世,但生活卻像是踏在水上
And waiting in the wings for the show to begin
等待著人生的轉折出現
But I always see you searching
但我發現你常常在追求
As you try that bit harder
如果你努力嘗試
Getting closer, oh yeah, to the life you're imagining
是的,你將會接近你所夢想的世界


(I just know your life's gonna change)
(我知道你的人生將要改變)
Maybe not today, maybe not today
也許不是今天,也許不是今天
Some day soon you'll be all right
有一天你將會成功
(I just know your life's gonna change)
(我知道你的人生將要改變)
Don't turn the other way, turn the other way
不要離開現在的方向,不要離開
Feel lucks on your side
要感到自己很幸運
(Just wanna live)
(努力求生)
No worries, no worries
沒有煩惱,沒有煩惱
(Don't wanna die)
(不想死去)
No worries, no worries
沒有煩惱,沒有煩惱
(Fight thought the lows)
(在最低水準下奮鬥)
Say it for me, say it for me
對我說,對我說
(And take all the highs)
(做到自己的最好)
We all need somebody
我們都需要彼此
(Yeah we can sink)
(是的,我們會消沈)
No worries, no worries
沒有煩惱,沒有煩惱
(Or can you swim)
(但也會努力爬起)
No worries, no worries
沒有煩惱,沒有煩惱
(Or walk on out)
(或是繼續向前努力)
Say it for me, say it for me,
對我說,對我說
(Or jump right in)
(或是繼續向前努力)
We all need somebody
我們都需要彼此


So, baby keep drifting on
所以寶貝,繼續流浪
Your endeavours ain't just selfless wasted time
你的努力並沒有白費
Seek and find, yeah yeah
尋找必將得到
You're not that far from what you've hoped and wished for all along
你離你心中所追求的希望不遠了


I just know your life's gonna change
我知道你的人生將要改變
Say it for me, say it for me
對我說,對我說
We all need somebody
我們都需要彼此

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()