After be here in Australia already more than ten days, I had passed of the class, Responsible Serving of Alcohol. I got the eighty point. Successful got the license. It's a great class. I think it should be a policy in Taiwan too. The premises serving and selling alcohol has the responsibility to take care the customer, create the good environment for everyone. There's a good policy of australia government worthly Taiwan to learn. Finally I received the license. And I will keep going to learn in Australia, to encourage myself and group up. And that's why I'm here.

來到澳洲已經有來到澳洲已經有14天了,我已經順利地通過RSA的課程考試.雖然我英文不是很好,但我拿到了80分,上課認真聽跟看教材還是有差,這是一門很好的課程,我認為同時是澳洲一個很好的政策,是非常值得台灣學習的.這一門課程是在教導所有跟銷售服務酒精的所有泛指酒吧與餐廳的人員,如何照心並照料所有前來喝酒的顧客,透過這樣的教導與宣導,加上法規的規範,來強制所有從業人員需要遵守這個銷售與服務酒精的責任與義務,共同來為社會與人民把關,降低酒後所造成的任何風險發生,這真的是一個很好地規範與做法,台灣要仔細地想想與參考,然額這也是我來到澳洲所拿到的第一張證照,我會繼續用謙虛的態度,放下所有的過往與身段好好的跟生活在澳州這個國家的朋友們學習,學習最好的地方,鼓勵自己讓自己成長,這才是我來到澳洲真正的目的.

arrow
arrow
    全站熱搜

    發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()