今天是BLUE MONDAY
今晚就多位大家點播幾首好聽的歌曲
Armin Van Buuren- In and out of love


See the mirror in your eyes
看著你眼中的倒映
See the truth behind your lies
就像看見你謊言背後的真實
Your lies are haunting me
你的謊言卻纏繞著我
See the reason in your eyes
看你眼中的理由
Giving answer to the why:
就像你給了個充滿疑問的回答
Your eyes are haunting me
你那迷人雙眸將我逮補了

hoo~Falling in & out of love
喔~~遊走在愛的邊緣
in love, in love~~
在愛情中 
hoo~Falling in & out of love
喔~~遊走在愛的邊緣
your love, your love
就在你的愛情裡

Why can't you see it ?
為何你沒看見?
Why can't you feel ?
為何你沒感覺?
In & out of love,each time.
每一次~我都遊走在愛的邊緣

Why can't you feel it ?
為何你沒感覺?
Why can't you see it ?
為何你沒看見?
In & out of love
在愛的邊緣

I keep keep runnin'
我持續的向前奔跑
I keep keep fallin'
我不停的往下墜落
Let it fade away.
就讓它逐漸消逝吧

hoo~away,away ,Let it fade away
喔~~就讓它逐漸消逝吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()